He-Man fynd!

Nostalgitripp som satan! Hittade en dam på spikloppisen och när jag kolla bland tidningar så såg jag .. He-Man gubbar i en låda. Som en tok dög jag ner och plockade på mig allt jag hitta och till min överraskning fick jag dom för 1kr st!!!
Galet pris vilket gjorde att jag köpte en hel del av henne :) Första lasset bilder är från damen. 65kr för allt!


Dålig bild, men jag skyller på iphonen, här näst kommer lite närbilder : )


Och tro det eller ej men jag hitta lite från andra försäljare oxå :p
det på kommande bild fick jag för 2kr st


20kr för dessa


Och sist så har vi ett gamecube med 2 dosor som jag enbart köpte pga dosorna. 150kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, grymma grejer. jag bor i gävle, men jag vet verkligen inga loppisar. var finns du alla??

2011-08-20 @ 13:48:20
Postat av: retroliv

Tänkte bara tala om att jag följer bloggen utan att kommentera :)

2011-08-20 @ 14:31:10
URL: http://retroliv.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0