Ibland blir det bara för mycket ;)

Dagens post kommer innehålla gårdagens besök på norrskedikas bakluckeloppis, loppisar på vägen hem och söndagens bakluckeloppisar. Alla saker kommer inte ha någon speciell ordning utan det är blandat beroende på vad jag hittat.

Först börjar jag med lite nya He-Man gubbar som har ploppat fram från ingenstans.

Sen har vi ett litet ghostbusters brädspel som jag verkligen inte kunde låta bli

Samma ställe som dom tidigare sakerna hitta jag Dessa två Final Fantasy spel som jag tror många känner igen och så hitta jag Shadow of the colossus på Spiken där allt kan dyka upp ;P

Söndagens bästa fynd var helt klart dessa serietidingar, första nr av Transformers och nästan hela årsgången. Första nr kommer att sälja så snart det går.

Nu går vi över till bilden där vi ser allt jag köpte sen bilder på dom serietidingar jag tyckte lite bättre om. Skulle vara drygt att ta kort på alla då en del är "utfyllnad".

Lite förstanr och härligast är då självklart ALF : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0