Storfynd på bakluckeloppis!

Eftersom ryggen inte höll för en till dag på träningslägret så åkte jag på lite loppisar för att tröst köpa (om det nu finns något sånt) och mot förbodan så gjorde jag några otroliga fynd som jag kommer vara riktigt nöjd med!

Kan börja med det jag blev mest nöjd med. En kasse nintendo prylar för endast 100kr!!! Höll på smälla av men sån tur var så är man en bra skådis (ironi) så hon märkte inte att jag verkligen ville ha sånt :P Hon ville att jag skulle leta efter Pandemonium till PS1 vilket jag kommer göra för att vara snäll tillbaka :) Hur som helst här har ni grejerna!




Det andra "storfyndet" var en massa serietidningar som jag fick för halva priset, från två kr till en krona st, låter inte så mycket men köper man 50 st så är det lite :)



OCH det här var inte allt!!
Köpte ett Tennisrackert för 20 kr vilket kan vara bra utifall man har folk över som vill spela :) (har två st nu)


Seriealbums för 5kr st


Och nu till något jag har dreglat över i flera veckor men nu tog jag den!!
En galet läcker taklampa för 75kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0