Backluckeloppis andra helgen i rad!

Var på backluckeloppis andra helgen i rad och det betyder som väntat massvis av fynd!
och det vanligaste för mig just nu är massa serietidningar men här är det som jag hittade.

Börjar lite snabbt på två leksaker jag köpte för 10kr st, först en Turtles Troll och en Skeletor (2003's version av He-Man) vilket jag tycke var grymt läcker.





Och det få spelreliterande sakerna, en Yoshi för 5kr, Project Zero till xbox för 20kr och Moto Racer för 20kr



Och nu alla mina serietidningar som det fick bli, orkar inte skriva ut styckpriset men mestadels så gick dom för 1kr st förutom en del som kosta upp mot hela 3kr!! Allt folk bara vågar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0