Bakluckeloppis på spikfabriken!

Tydligen så är det gratis att så med ett bort på spikloppisen om man står ute och det har lockat jättemycket folk på lördagen så jag rekommenderar er alla att åka dit!!
Blev verkligen storhandlingen senast och den här högen prylar var det jag kom hem med : )



Denna tröja kosta enbart 10kr vilket det bara var att köpa :)


Följande två t-shirts kosta 5 kr st



Detta par shorts var köpta av samma kille som jag köpte t-shirtsen och tröjan av. Kosta 25kr


Sen hitta jag denna underbara Disney handske för 1 kr :D Tyvärr var det bara en så det ser inte så bra om man går omkring med den men dom skulle hålla ögonen öppna för en till åt mig.



Köpte även lite 360 spel för 30kr st som jag förmodligen kommer att byta bort inom kort


Bernard å bianca för enbart 5kr och 20kr för mercinaries 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0