Snabb besök på spiken

Gjorde ett litet snabbt besök på spikensloppis och det var faktiskt en del saker av intresse och även folk som tog det galnaste överpriset på nintendo 8bitars som jag har sett!
Trodde att lådan med spel kosta 300kr med 10 slita och dåliga titlar och jag tvekade på det hela, men sen när jag bestämde mig för att ta det så visade sig att hon vill ha 300kr st för tex chip n dale med halv etikett osv. och 2000kr för en ful enhet, galet som sagt.
Men här får vi se det lilla jag hittade åt mig själv


Först lite spel jag hitta för 50kr st


Sen alledes brevid så hitta jag en som sålde filmer för 10kr och skapliga titlar så jag kunde inte stå emot det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0