Lång loppisrunda med många loppisar

Idag var det många loppisar här i valbo/sandviken området och man hittade lite småprylar som vanligt, och här har ni först två samlade bilder på allt jag skrapade ihop.




Och nu det lite mer detailjerade bilderna.
Först har vi 3st astroboy pockets som jag köpte för 5kr och då är det även hela serien.



Hitta ett Gameboy Color Pokemon edition med pokemon silver och en multikassett för 40kr



TURTLE POWER!!
Blev lite mer turtles filmer och dom här gick för 10kr st, blir bara fler å fler såna filmer som det ser ut nu.



2 st Gamecube för 25kr st, ett riktigt kap enligt mig.



Ännu ett exemplar av turtles brädspelet och denna gång gick den för 30kr, vem kommer bli den lyckliga ägaren av den tro? ;)



Grymt sliten Super Mario Bros vhs men för 10kr så kan man leva med lite slitage. : )



Hitta en gammal leksak som jag alltid ville ha men aldrig fick. Goosebumps tror jag den heter och vad det går ut på kommer jag inte ihåg men fan va cool den är :D


Kommentarer
Postat av: D

Slime skulle man stoppa i han så rann det ut har jag för mig

2011-06-12 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0