Första gången på Norrskedes Bakluckeloppis

idag var jag och mina vänner Shin (Jimmy) och Grim (Maria) på Norrskedes bakluckeloppis http://www.bakluckan.se och där fanns det bra mycket att välja mellan :) Rekommenderar er alla att åka dit för er som är loppis intresserade.

Alla hittade våra egna fynd och här ser ni det jag hittade :

Dagen började med något som gjorde mig glad, Ett Super Mario Bros Brädspel för endast 10 kr!
Köpte sedan även ett tennisrackert av honom för 20kr men den kom inte med på någon bild.




Följande bunt hitta vi på en loppis norr om norrskede och dom var grymt trevliga och rimliga priser. Allt det här kosta 15kr.



Resten av bilderna är från marknaden. Det här paketet kosta mig 40kr



Den sista högen kosta mig BARA 20kr!
Galet pris om jag får säga det själv.



Lite mer bilder så man lättare ser vad det är för något i bunten







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0